liveforlove

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Johanna - 4 februari 2012 17:13

 

Ska snart dra mig blir upphämtad :)

  

Av Johanna - 4 februari 2012 10:56

Det bästa med helgerna är att jag får gosa med Joel är han vaknar. Oftast är det han som väcker mig genom att krypa intill.  Klart han sover hos mig på helgerna menar jag  :) Det är ju gosigt att vakna upp o få en kram det första man får :) Nu leker han med sina dinosaurier i sitt rum och jag väntar på filmen. Tänkte försöka se Harry Potter och hemlighetens kammare innan vi åker till mormor. Har nu läst ut ännu en bok Fången från Azkaban och jag måste erkänna att jag är ganska fast. Dumma dumma Anna som lurade mig ;) Böckerna är underbara. Har sett första filmen och tyckte den var sådär men har bestämt mig för att se alla men jag ska läsa böckerna först så det blir i den takten :) Vill först bilda mig en uppfattning om boken och sen kunna lägga till det som fattas i filmerna. Funkar bra för mig :)


Hur brukar ni göra? Filmen eller boken? 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards