liveforlove

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Johanna - 3 februari 2012 23:55

När liten somnat måste ju jag oxå unna mig lite mys. Så chips och dipp åkte fram. Möblerade om lite och bänkade mig framför datorn. Breaking dawn stod på menyn. Älskar den filmen! Tycker det är den bästa av serien så hoppas på att tvåan blir lika bra. Tyckte den var ännu bättre hemma då man satt i lugn och ro. Kunde snyfta hur mycket jag ville med andra ord ;) Härlig kväll blev det i alla fall även fast jag är helt ensam. Ska väl snart krypa ner i sängen tror jag. Så man är utvilad i morgon. 

Blir tjejkväll och utgång :D 

Sen ska jag sova hos min fina. Första gången, eller andra när jag tänker efter. Men förra var så länge sen så det räknas inte :) Underbart ska det bli i alla fall :D

Nu säger jag godnatt till er kära läsare. Vi hörs nog nåt i morgon tror jag :)


Sov gott!


Puss o kram! 

Av Johanna - 3 februari 2012 18:46

Idag har jag faktiskt oxå tagit bilder. Kan ju inte vara så svårt att få till det här :)


Börjar med vinterprinsen. Då han alltid fryser om kinderna fick vi ta till den riktiga mössan idag :)



Och nu har liten filmmys med festis och popcorn framför Alfa och Omega :)
    

Av Johanna - 3 februari 2012 11:52

En vän till mig har en hund hemma hos sig som akut behöver flytta då han inte går ihop med hennes andra hund. Vi behöver alltså akut ett fosterhem. 

Hunden har befunnit sig i Sverige knappt en vecka så behöver en trygg och förstående person då han inte kan allt som man kanske förväntar sig. Han behöver någon som är hemma med honom då han inte bott inomhus tidigare. 

Zingo är ca 50 cm och väger ca 17-18 kg. Han är livlig och glad, alfahane, han söker hela tiden uppmärksamhet och är livlig. 


Han behöver flytta omgående så om du eller om du vet någon som kan ha honom vore det underbart om du lämnade en kommentar. Bilder kan fås vid intresse.


DU MÅSTE VARA HUNDVAN OCH HA MYCKET TÅLAMOD.


Det gäller alltså foster hem tils vidare, vill ni senare adoptera honom är det säkert lösbart.


SNÄLLA HÖR AV ER!

Av Johanna - 3 februari 2012 06:48

Det här är ju sjukt... -13 idag. Jag vill inte gå ut. Men jag måste. Ska snart väcka Joel och bege oss mot tandläkaren med honom, sen dagis. Och sen ska morsan avlida på promenaden med Ubbe. Ser verkligen inte fram emot det kan jag säga. Hua vad kallt det är nu. Är nästan så att jag funderar på att stanna inne i morgon så jag slipper gå hem sen. Men jag hoppas det blir lite varmare! Det här är inte trevligt :(


Klä er varmt när ni ska ut läsare!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards